Petr Voplakal
Digital Transformation ConsultantStředočeské inovační centrum (SIC)


Původně profesní dráhu začínal v marketingu (McCann) a pokračoval přes mobilní telekomunikace (Motorola, Nokia, MICROCOM, EuroTel) až k online search byznysu. Vše propojily digitální technologie a otázka, jak pomocí nich dělat byznys jinak a lépe. Téměř 14 let se věnoval digitální transformaci vydavatele tištěného telefonního seznamu na online marketingovou agenturu Mediatel CZ. Prošel si cestu od role specialisty až po COO/CTO, od strategie a restrukturalizace až po kompletní změny platforem a procesů, ale měl na starosti i budování a provoz online služeb či vývoj softwaru a další úlohy.

Do SIC přišel proto, aby díky svým zkušenostem pomáhal firmám, které se do podobné výzvy pouští, a pomohl postavit a realizovat projekt Evropského digitálního inovačního centra (EDIH), díky němuž mohou podniky pod hlavičkou konsorcia Brain4Industry využít pokročilé digitální a výrobní technologie ve svém byznysu.

Poradenství a networking