Digitální strategie
Digitální strategie zahrnuje pečlivou analýzu digitální vyzrálosti firmy, identifikaci klíčových oblastí potenciálního zlepšení a stanovení konkrétních kroků pro dosažení těchto cílů, včetně jasného časového plánu, finanční náročnosti a výpočtu návratnosti.
Mapa digitální transformace podniku
Každý dílčí projekt dokážeme popsat v úrovni detailu jakou zákazník vyžaduje a stanovit předpoklady k jeho realizaci a rizika. Dále stanovíme dílčí rozpočet, harmonogram a doporučíme možné dodavatele tak, aby koncepčně zapadli do celkové strategie.
Díky spolupráci s akademickou půdou a dodavateli mnoha řešení nabízíme nestranný podhled a dokážeme navrhnout zákazníkovi řešení na míru. Ať už se jedná o velký podnik se sériovou výrobou nebo malou firmu se zakázkovou kusovou produkcí.
Jak spolupráce při tvorbě strategie probíhá:
- Seznámení se s podnikem, získání základních informací o podniku a stanovení počáteční stav digitální vyzrálosti.
- Detailní analýza podniku a procesů napříč podnikem (horizontální i vertikální). Zpravidla pokrývá všechny procesy od přijetí zakázky po její dokončení.
- Identifikace klíčových oblastí pro digitalizaci.
- Vytvoření konceptu digitalizace včetně logické návaznosti. Definovaní nutných předpokladů a strategických rozhodnutí, pro rozboj digitalizace ve společnosti.
- Stanovení roadmapy projektů, popisu dílčích projektů, možných dodavatelů, nutných investic a návratnosti.
- Možnost financování komerční cestou, nebo využitím de minimis.
- Možnost dozorování celého projektu.
Kdo digitální strategii zpracovává?
Digitální strategii zpracovává společnost CARDAM, s.r.o., která má v této oblasti dlouholeté zkušenosti. Díky vlastnímu týmu expertů na digitalizaci a technologie je schopna zpracovat nejen konkrétní získaná data a informace, ale navrhovaná řešení porovnat a zhodnotit s již dříve aplikovanými postupy v podobným firmách nebo oborech.